BABETTA 50 typ 228 v roce 1970 přišla na svět po slavné éře mopedů STADIONU a JAWETA. Kola měla velikost 23 palců. Ve předu kolo dostalo na každé straně tlumeni pomoci vinuté pružiny, které pohltilo většinu nerovností. Vzadu bylo kolo neodpruženo. Originálním detailem této Babetty byli vertikálními dráty připevněné k zadnímu blatníku. Sedlo se dalo podle výšky jezdce upravit posunutím nosné trubky buď nahoru nebo dolů.BABETTA 228 se prodávala za 2.700 korun československých.
– typ 28 později 228 – 1971 – 1972
– typ 229 – vyvíjený pro Německo – NEZAVEDEN
– typ 206 MOFA – 1971 – 1972 – pro zahraníčí
– typ 208 MINITA – do roku 1973
BABETTA 50 typ 207 se vyráběla od roku 1972. Moped byl téměř stejný jako předchůdce BABETTA 228, od níž se lišil v několika detailech. Šlo především o kola, která se změnila z 23 na 16 palcová. Zadní kolo zůstalo bez odpružení, avšak navíc zmizely i boční drátěné chrániče. Snížení výšky kol si vyžádalo přizpůsobení rámu s vidlicemi spolu s řídítky.
– 207.000 – 1972 – 1973 – bez zadního pérování
– 207.100 – 1973 – se zadním pérování
– 207.200 – 1976 – s tyristorovým zapalováním
– 207.300 – 1978 – nová přední vidlice a dlouhá řidítka
– 207.500 – 1979 – jiná řidítka a jejich uchycení
– také typ 207.400
BABETTA 50 typ 210 se představila v roce 1983, od typu 207 převzala řadu součástek jako výfuk, kola, brzdy . Nová 210 dostala modernizovanou přední teleskopickou vidlici a oddělený tachometr . Nádrž na palivo byla zvětšena o 1 litr na celkovou hodnotu 4 litry. Zcela novou konstrukci měl rám. Výrazně se změnila jeho zadní část, byla obohacena o dvě přihrádky na nářadí umístěné v zadním nosiči, mezi nimiž se nacházela šikovně ukryta hustilka. Po celém obvodu nosiče byl připevněn chromový víceúčelový držák. Nejpodstatnější na nové BABETTĚ 210 byla dvourychlostní převodovka. Válec motoru dostal větší žebrování a nový tvar sacích kanálů. Hlava válce byla pro snížení hluku motoru opatřena pryžovými hadičkami, které byly vloženy po jejích stranách.Hlava válce již nebyla opatřená dekompresorem sloužícím k zastavení motoru.K zastavení docházelo pomocí tlačítka na pravé straně řídítek (tzv. chcípák), kterým se zkratoval zapalovací okruh. Po levé straně řídítek byly první BABETTY vybaveny mechanickým zvonkem stejným jako na bicyklech, u novější verze byl zvonek nahrazen elektrickým klaksonem. A na konec to nejzázračnější změna 2rychlostní převodovka - slovenský vynález v podobě automatické samočinné spojky, která přepínala rychlostní stupně. Spojka fungovala díky své odstředivé síle tak jako u ostatních BABETT. Navíc však byla opatřena druhým spojkovým košem, s nímž souvisí i převodovka, kterou tvořily dvě dvojice čelně ozubených kol se samočinnou volnoběžkou eliminující rozdílné otáčky kol předlohy. Primární převod byl převáděn pomocí drážkového řemenu, který byl zakryt bočním plastovým krytem. Kola Babety zůstala stejná, jen u zadního kola byl zcela nový důmyslně vytvořený upevňovací systém doplněný o napínáky řetězu. BABETTA 210 vyráběná do současnosti prošla během svého života několika podobami. Šlo např. o novou přední teleskopickou vidlici se směrovými světly a litá kola.
BABETTA 210 se v roce 1983 prodával za 4.230 korun československých.
– Tato typová řada měla asi 20 typů a okolo 50 různých provedení:
- ( 030,040,000,025,012,008,021,mini,lux,..apod.)
- dvojsedadlové – pro USA
- SPORT – s nádrží vodorovně
- se zvýšeným výkonem – pro Indii
– typ 225 - místo šlapek startovací páka
– typ 226 - dvousedlo